torsdag 2 juli 2009

Äntligen semester!

Njuter av utsikten =)



Ja då är det äntligen härliga semester tider!!! Som man har längtat efter de här 5v med ledigt =)

Det är roligt o se hur Theo växer för varje dag som går, idag tex sa han en mening som fick mig o le, han sa "-Pappa laga gooood mat!" Grabben har blivit stor och kan uttrycka sig! Sen så har han ju utsökt smak som uppskattar min matlagningskonst =D

Här kommer i vanlig ordning lite bilder...


Kastar sten.


Det här är garaget =), han försökte få in trehjulingen i garaget men fick ge upp.


Han ville absolut ta med sin telefon som pappa gör... så varför inte?


Nya skor, tjusiga eller hur?


Trött gosse vilar lunch.

4 kommentarer:

  1. Såg riktigt mysigt ut, stranden och allt, och sen sova efter en lång dag =). Hoppas det blir en kalassemester =).//Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Ah jätte söta bilder :) Skit snygga skor du har köpt, men haha lite nyfiken blev jag när du han sa att du lagar god mat, vad kan du ha bjudit på då :S Haha inte "kattmaten" hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  3. Roligt att Theo har det mysigt på badstranden.
    Ser fram emot en gooood middag någon gång...
    Puss på Theo från mormor.

    SvaraRadera
  4. Japp det kommer bli en goood middag här framöver, var så säker!
    Jag kan ju inte avslöja mina matlagningskonster här o nu! Då kommer ju alla kunna tillaga lika god mat =)

    SvaraRadera